19.06.2014

Ion Caraion



***

pînă la ziuă
pînă la noapte
şi la noapte
la noaptea cea mare
mă vor căuta
în adîncul mării
în lumina întunericului
şi-am să fiu nisip
şi n-am s-aud
în intunericul meu de lumină



***

finche il  giorno verra
finche la notte calera
e  finche la notte ancora calera
la gran notte
mi cercherano
nel profondo del mare
nella luce del buio
e saro sabbia
e non sentiro
nel mio buio di luce



***

till the day will come
till the night will fall
and till the night will fall again
the long night
they will search for me
in the depth of the sea
in the light of the dark
and I shall be sand
and I shall not hear
in my dark of light

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...