18.04.2014

Nichita Stănescu



RUGACIUNEA

Iartă-mă şi ajută-mă
şi spală-mi ochiul
şi întoarce-mă cu faţa
spre invizibilul răsărit din lucruri.

Iartă-mă şi ajută-mă
şi spală-mi inima
şi toarnă-mi aburul sufletului
printre degetele tale.

Iartă-mă şi ajută-mă
şi ridică de pe mine
trupul cel nou care-mi apasă
trupul cel vechi.

Iartă-mă şi ajuta-mă
şi ridică de pe mine
îngerul negru
care mi-a îndurerat caracterul.



LA PREGHIERA

Perdonami e aiutami
e lava il mio occhio
e volta la mia faccia
verso l'invisibile spuntar nelle cose.

Perdonami e aiutami
e lava il mio cuore
e versa il vapore dell'animo
tra le tue ditta.

Perdonami e aiutami
e solleva da me
il nuovo corpo che preme
il mio vecchio corpo.

Perdonami e aiutami
e solleva da me
l'angelo nero
che addoloro il mio caractere.




THE PRAY

Forgive me and help me
and wash my eye
and turn my face
to the invisible rising  within the things.

Forgive me and help me
and wash my heart
and pour the vapor of my soul
through your fingers.

Forgive me and help me
and take from me
the new body that press
and crush my old body.

Forgive me and help me
and take from me
the dark angel
that pains my character.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...