24.02.2014

Constanţa Buzea




făcutul meu cuvîntul

făcutul meu cuvîntul paşte-n munte
imagini verzi sub norii toamnei grei

ai ma văzut mai ţii tu minte unde
şed liniştiţi ca-n lacrimi ochii mei

timpul secat petrece şi-i răspunde
din tine cineva fără să vrei

trecîndu-mi dreapta lină peste frunte
cu mîna stîngă sufletul mi-l iei

în cîte-un nor străin ne vom ascunde
ca desfrunzit mesteacăn lîngă tei



mia fatta la parola

mia fatta la parola pascola nella montagna
immagini verdi sotto le pesanti nuvole dell'autunno

hai gia visto ti ricordi dove
stanno tranquilli in lacrime i miei occhi

il secco tempo va e gli risponde
dentro di te qualcun senza voler

passando la tua dolce destra sopra la mia fronte
con la mano sinistra prendi il mio cuor

in qualche nuvola straniera ci nasconderemo
come la  betulla senza foglie accanto al tiglio



my made the word

my made the word grazes in the mountains
green images under the heavy autumn clouds

you have just seen you remember where
lying as in tears my quiet eyes

the dry time goes and replies
unwillingly someone inside you

passing your sweet right hand over my forehead
with your left hand you take my soul

in some strange clouds we shall hide
as the leafless birch  near the lime tree

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...