15.11.2013

Petre Got



DESPRINDERE

Mă voi retrage înăuntrul meu
Ca un melc şi voi dormi adînc.

Mă voi desprinde
Cum o frunză din foşnetul pădurii.

Absorbit de ritmul lăuntric
Voi intra în marele ritm
Al materiei tăcute.

Sufletul se va ridica în văzduh
Asemeni unui zbor de ciocîrlie rănită
Şi nu va mai plînge.



DISTACCO

Mi ritiro dentro di me
Come una lumaca e dormiro profondamente.

Mi distacchero
Come una foglia dal fruscio del bosco.

Assorto dal ritmo interiore
Entrero nel gran ritmo
Della materia silenziosa.

L'anima si alzera nell'aria
Simile ad un'allodola ferita
E non piangera piu.




DETACHMENT

I shall retire within me
Like a snail and I shall deeply sleep.

I shall detach
Like a leaf from the rustling of the woods.

Absorbed by the inner rhythm
I shall enter the great rhythm
Of the silent matter.

The soul will rise in the air
Alike a wounded skylark
And it will cry no more.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...