08.10.2013

Nina Cassian



BUCURIE

Mă bucur să-mi umplu părul cu voi, frunze de toamnă,
să fug prin pădure nebună, căzînd şi rîzînd, şi să-mi zgîrii
obrazul, în scoicile voastre scorţoase...Mă bucur să-mplînt
în toamna roşcată strigătul meu adînc, singuratic,
sub bolţile pline de aer uscat, de foşnet de vînt,
să fug, să cad şi să rîd pe pămîntul împodobit
de galbenul tău sărut cu o mie de buze, toamnă !


GIOIA

Mi rallegro di riempirmi i capelli di voi, foglie d'autunno,
correre attraverso il bosco pazza, cadere e ridere, e graffiarmi
le guance contro le vostre conchiglie ruvidi...Mi rallegro di ficcare
nel rosso autunno il mio grido profondo, solitario,
sotto le volte piene di aria secca, di fruscio di vento,
correre, cadere e ridere sulla terra ornata
dal tuo giallo bacio con mille labbra, autunno !


JOY

I'm happy to fill my hair with you, autumn leaves,
to run through the forest mad, falling and laughing, and scratch
my cheeks against your rough shells...I'm happy to thrust
into the red autumn my deep, lonely calling,
under the vaults filled with dry air and rustling of wind,
to run, to fall and to laugh on the ground adorned
by your yellow kiss with a thousand lips, autumn !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...