26.05.2013

Gellu Naum



ZIDUL

Aveam un zid
îl puneam în faţa ochilor şi mă orbea
îmi lipeam urechea de el şi mă asurzea
mă rezemam de el şi mă istovea

dacă întindeam mîna mă lovea
dacă încercam să trec mă umilea

era mare mov şi dreptunghiular
un zid mare mov şi dreptunghiular
cu o singură fereastră dreptunghiulară

sîmburii lui solicitau
ecoul dinţilor striviţi de cuvinte



IL MURO

Avevo un muro
lo mettevo dinanzi ai miei occhi e mi abbagliava
attaccavo il mio orecchio contro di esso e mi assordava
mi reggevo su di esso e mi esauriva

se stendevo la mano mi colpiva
se provavo di passare oltre mi umiliava

era grande color viola e rettangolare
un muro grande color viola e rettangolare
da una sola finestra rettangolare

i suoi noccioli chedevano
l'eco dei denti schiacciati dalle parole.



THE WALL

I had a wall
I put before my eyes and it blinded me
I closed my ear agains it and it deafened me
I leant upon it  and it exhausted me

If I hold my hand it sroke me
If I tried to pass beyond it humiliated me

It was big mauve and right-angled
a big mauve and right-angled wall
with a single right-angled window

its kernels asked for
the echo of the teeth crushed by the words.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...